Hvorfor snakke om bike?
Mar 08, 2020•7 min
Episode description
Episoden før episoden!
Vi snakker om, hvorfor vi har besluttet at prøve kræfter med at lave et podcast om bike - for kan man egentlig sidde på en stol og snakke om noget, der handler om at bevæge benene og få pulsen op?
Spoiler: Vi ved det heller ikke! Men vi ved, vi snakker meget om bike uanset, så måske nogen ville synes det er værd at lytte med 🤷🏻♀️
Maria fortæller også om sin baggrund som instruktør og løfter sløret for hvorfor hun ikke er i topform for tiden. Niels indser, hvor mange år han egentlig har kørt bike, og afslører hvilken neonfarvet træningsform, der var lige ved at vinde instruktørhjertet inden det blev bike4evah.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
