1:1 med Pernille Rosenkrantz-Theil - podcast episode cover

1:1 med Pernille Rosenkrantz-Theil

Nov 12, 202547 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Socialdemokratiet har skabt en hovedstad, som partiets egne vælgere ikke længere har råd til at bo i. 

Pernille Rosenkrantz-Theil anerkender, at København er blevet for eksklusiv. Samtidig stikker venstrefløjen vælgerne blår i øjnene ved at sige, at der findes hurtige løsninger:

 »Jeg har ikke set nogen bud i valgkampen, hvor jeg tænker, fuck, hvorfor har jeg ikke tænkt på det noget før,« siger hun til Martin Krasnik i Avistids samtaleprogram om udsigten til at tabe hundrede års styre i København. 

Programmet er produceret og tilrettelagt af Birgit Nissen Pedersen.

Læs mere i Weekendavisen:

First We Take Manhattan

København er kun begyndelsen

Børnenes og bilernes borgmester

See omnystudio.com/listener for privacy information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android