Domstolen - Episode 1 - Har Disney gjort Star Wars bedre? - podcast episode cover

Domstolen - Episode 1 - Har Disney gjort Star Wars bedre?

Dec 13, 20241 hr 50 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Denne episode, som du skal se, er fra vores unikke og eksklusive Arkaden+ indhold. Dette er en gratis smagsprøve, og hvis du får lyst til at høre mere, får du adgang til Arkaden+ samt dets bagkatalog ved at støtte Arkaden enten på 10’er.dk eller via MobilePay på nummeret 13872. Husk på MobilePay at donere mindst 50 kr. og skrive din e-mailadresse som en kommentar. Det ville betyde virkelig meget, hvis du vil støtte os, da din donation er det, der får Arkaden til at køre rundt. På forhånd tak for din støtte. Vi håber, du vil nyde denne unikke episode af Arkaden og får lyst til at høre mere. I dette helt nye format tager forsvarer Morten Urup og anklager Henrik Brandt plads ved dommer Janus Hasseriis' domstol for at diskutere det omstridte spørgsmål: "Er Star Wars blevet bedre, efter Disney købte Lucasfilm?" Morten forsvarer Disneys håndtering af franchisen og fremhæver nye film og serier, mens Henrik argumenterer for, at den originale magi er gået tabt. Hvem kan overbevise dommeren? Se med for at finde ud af, om galaksens fremtid ligger i fortiden eller nutiden! Håber I kan lide det, og tusind tak fordi I støtter os!

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android