Uffe Elbæks farvel til Folketinget: "I did it my way"
Nov 07, 2022•20 min
Episode description
Uffe Elbæk siger farvel efter to årtier i politik. Vi taler om, om valget blev et klimavalg, og om Elbæk fortryder, at han stiftede Frie Grønne. Og så får Lars Løkke en hilsen med på vejen, for det er rigtigt set, når Inger Støjberg kalder Moderaterne for "Alternativet i jakkesæt", siger Elbæk. Lyt med i dagens Ajour.
Gæst: Uffe Elbæk, partistifter og forhenværende medlem af Folketinget
Vært: Signe Løntoft, journalist og redaktør
Producer: Magnus Ebsen Bøgelund, podcastassistent
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
