Γράφοντας Επικήδειο | Άχρηστο Podcast #570 - podcast episode cover

Γράφοντας Επικήδειο | Άχρηστο Podcast #570

May 28, 20259 minSeason 1Ep. 570
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Summary

Σε αυτό το επεισόδιο, ο Μπιλ μοιράζεται σκέψεις για την ποιότητα των σύγχρονων σειρών σε σχέση με κλασικά αριστουργήματα και το διαρκές άγχος πριν ανέβει στη σκηνή. Συζητά επίσης τον εθισμό των φίλων του σε ένα βιντεοπαιχνίδι, την έλλειψη εκπαίδευσης για τη διαχείριση της ραγδαία εξελισσόμενης τεχνολογίας και τις επιπτώσεις της στην κοινωνία και τα παιδιά. Το επεισόδιο κλείνει με μια απρόσμενη, χιουμοριστική εκδοχή ενός επικήδειου λόγου.

Episode description

Ένα επεισόδιο που ξεκινά από το τίποτα και καταλήγει σε κηδεία.

Discord Server: https://discord.gg/ZpvUczV

Υoutube Channel:  https://www.youtube.com/channel/UC3iQ4iERFxWptFKvs0Virbg

Instagram @billkateris

Transcript

Σχόλια για Σειρές και Σταντ-απ

Οχα να σημαίνει οικογένεια και γι' αυτό ξεκινάμε αυτό το άχρηστο podcast. Κάνοντας ήχους από το στόμα μας Όπως είναι κάθε άχρηστο podcast Έχω ένα open mic Σε λίγο να παρουσιάσω βέβαια εσείς το ακούτε τετάρτιο Οπότε δεν μπορείτε να ταξιδέψετε πίσω στο χρόνο Για να ακούσετε αυτό το open mic Τώρα

Α, έχει ζέστη! Αν και το πρωί ήταν ωραίο για αυτό το αεράκι που έχει που ξαμπλώνεις και σου κάνει ένα... Μην ξυπνήσεις ποτέ! Αγκάλιασε το κρεβάτι σου και νιώσε... σε τα νιάωρίσματα της γάτας τα οποία θα σε ξεπνήσουν εν τέλει μαλάκα FLEPO ANGTOR τη σειρά το οποίο στο δεύτερο κύκλο λένε αριστούργη μα και τέτοια και εγώ κάθομαι και εντάξει παιδιά καλό είναι η ιστορία μιας επανάστασης

το οποίο έχει ενδιαφέρον και πολύ ωραίες ιδέες και συνολική πλοκή αλλά ας μην προσποιούμαστε ότι κάποιοι χαρακτήρες δεν πηγαίνουν κουβά ή πως το γράψιμο σε σημεία αγνοεί πλήρως ή δεν συνδέει γεγονότα μεταξύ τους ή ξεχνά κάποιους χαρακτήρες Χαλαρώστε λίγο, καταλαβαίνω την ανάγκη τη σήμερα ημέρα να ξαναδούμε μια σειρά τύπου The Wire, Sopranos, Breaking Bad

Και αντίστοιχα δηλαδή 6 feet under Πολύ ωραίες σειρές όλες τους Αριστορκηματικές σειρές για την ακρίβεια όλες τους Δεν θα τα έχουμε κάθε 3 και λίγο Εντάξει ειδικά όσο ο κόσμος αποζητά το κέρδος at all cost Δε θα έχεις και ποιοτικά πράγματα. Αποδεχτείτε το. Πού και πού θα βγαίνει κάποιος με ένα αριστούργημα και θα λέμε «Α, εντυπωσιακό». Αλλά δεν βγάζει νόημα.

σε συνολικό επίπεδο να ξανασυμβεί αυτό. Δεν χρειάζεται να τα εξαίρουμε όλα και όλα να είναι τέλεια και χαμάτα και σαν την πρώτη φορά που κάναμε σεκ. Εσείς δηλαδή, γιατί εμένα η πρώτη μου φορά τα χάλια τώρα. Θα πρέπει σήμερα να περπατήσω κιόλας κάμπος, οπότε μάλλον θα φύγω νωρίτερα από το σπίτι για να κάνω και ένα περπάτημα κατεβαίνοντας προς το μαγαζί το σαμποντάζο που παρουσιάζω. Open mic. Ελπίζω να επιβιώσω. Αυτή είναι μια σκέψη που κάνω κάθε φορά, πριν ανέβω στη σκηνή.

Δεν φεύγει αυτό το άγχος, ποτέ, παραδόξως. Μειώνεται, είναι πολύ πιο διαχειρίσιμο, έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη στις δυνατότητές σου και ταυτόχρονα... Σκέφτεσαι τι θα συμβεί. Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί μου έχει σίγουρα ήδη συμβεί. Έχουν προσπαθήσει να με δείρουν, μου έχουν φωνάξει, έχει ανέβει κάποιος στη σκηνή να μου πάρει το μικρόφωνο, όλα τα άλλα. Ένα από αυτά αν είναι θα είναι άσχημη εμπειρία παρόλα αυτά. Δεν νομίζω να συμβεί πλέον.

Όχι ότι θα κάνουν κάτι κωμικοί. Τη φορά πανέβηκε κάποιος πάνω να μου πάρει το μικρόφωνο, οι κωμικοί από κάτω ήτανε. Του το έβλεπαν όλα. Δεν αντέδρασε άνθρωπος. Και επίσης δεν είναι επειδή α, εμπιστευόμαστε το βασίλιο να το διαχειριστεί. Όχι, είναι ότι δεν θα κάνουν τίποτα. Το οποίο το καταλαβαίνω έτσι. Η διασκέδαση προσωπική είναι πολύ πιο ωραία εμπειρία από την παρέμβαση η οποία επιθεθέτηκε σε κάποιες μορφές κίνδυνο. Είναι αυτή η πτυχή της αυτοβοήθειας. Μπορεί να κάνω λάθος τώρα, αλλά...

Εθισμός, Βαρεμάρα και Τεχνολογία

έχω την αντίπωση πως οι ίδιοι άνθρωποι που σου λένε να αποδέχεσαι και να αγαπάς τον εαυτό σου

Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που σου λένε να βελτιώνεσαι σαν άνθρωπος. Οπότε κάτσε ρε φίλε, περίμενε να αγαπάω τον εαυτό μου όπως είναι ή να προσπαθώ να τον αλλάξω. Δεν μπορούμε να τα έχουμε για τα δύο, εντάξει, ή θα είμαι μαλάκας αλλά χαρούμενος με την μαλακία μου ή θα προσπαθώ να μην είμαι μαλάκας άρα δεν είμαι χαρούμενος με την τόρνη μου κατάσταση Με θύλι μπορείς και να αγαπάς τον εαυτό σου και να τον κρατάς υπόλογο για όσα κα...

Δεν γίνεται να με κρατώ υπόλογο για όσα λέω και κάνω ή σκέφτομαι, δεν μπορώ να με συμπαθώ κιόλας, δεν γίνεται αυτό. Μπορεί για τους υπόλοιπους ανθρώπους αυτό να είναι πολύ πιο εύκολο. Για εμένα δεν είναι. Οι φίλοι μου, οι κομικοί ενταμεταξύ παιδιά έχουν πέσει στην πρέζα του Μπαλάτρο. Για όποιον δεν ξέρει τι είναι αυτό, μην μάθετε. Τέλος πάντων είναι, πες.

κάτι σαν πόκερ με περίεργους τζόκερ και μουρτιπλάιρες και προσπαθείς να πιάσεις ένα σκορ. Ρε! Τους έχουμε χάσει δύο εβδομάδες τώρα. Κυριολεκτικά, δεν υπερβάλλω. Αν δεν έχουν δουλειά, every other waiting moment, κάνουν αυτό. Τους άφησα παρασκευή να παίζουνε. Σάββατο παίζανε, πήγα Κυριακή, δεν είχαν κοιμηθεί και παίζανε οι άνθρωποι Δεν είναι καλά Καταλαβαίνω τώρα έτσι, δεν έχω και ως φίλους ανθρώπους που είναι πολύ έτσι, όπως να το θέσω, υγιείς

Σε όλα τα επίπεδα. Αλλά ρε μαλάκες. Κι εγώ έχω κάνει τρέλες. Και συνεχίζω. Το γεγονός ότι είστε όλοι μαζί το κάνει χειρότερο είναι σαν να πήγες σε μια ομάδα ανώνυμων αλκοολικών και να αρχίσεις να τους δίνεις ουίσκια. Κερνάω απόψε μαλάκες. SHIT BAB- Άρα αρχίζω να πιστεύω πως κάποια μορφή επιστροφής στη φύση ίσως είναι η πρέπουσα δηλαδή ενημερώστε μας για το πότε θα ρίξετε πυρηνικές

να πάω στο χωριό, να κάτσω εκεί πέρα και να ανακαλύψουμε αυτά τα παλιά τα παιχνίδια που παίζανε οι παππούδες μας. Δεν εννοώ που κάναν σεξ με τις αδερφές τους, εννοώ τα άλλα αυτά ξες κάτι μέλα. Τιχάκια, κάτι με σκηνάκια, κάτι με... Όχι αυτά που πες στη γειτονία, αυτά που κάνεις μόνος σου σου λέω τώρα. Ούτε για τον αφρανισμό λέω. Ξέρω ότι ακούγεται σαν να το πηγαίνω και αλλά... Όχι, που πήγαινες εκεί στο χωριό και έβλεπες κάτι πράγματα που μου...

που κάνανε για να περνάνε την ώρα, ρε, εκτός το να καθαρίζουν, το οποίο είναι όντως κάτι το οποίο θα κάνεις αν δεν έχεις άλλα πράγματα να κάνεις. Και αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί οι γονείς μου καθάριζαν. Ε, ναι, προφανώς δεν είχες πρόσβαση στο ίντερνετ, είχες την τηλεόραση που έπασε πανάληψη Κωνσταντίνου Κελένης ή αντίστοιχα πράγματα.

Ή τωρε τη ρε κάποια στιγμή το έχεις εμπεδώσει το αφήνεις να πέσει σαν podcast και κάνεις δουλειές γιατί βαριές Πόσες πορές να διαβάσεις τα ίδια βιβλία, πόσες πορές να διαβάσεις περιοδικά ΟΚ, Hello, Goodbye, Gossip Girl, ήπως λέγονται, Super Κατερίνα, Σκέτη Κατερίνα.

Βαγγέλης, ο φίλος της Κατερίνας, δεν ξέρω. Τελείωναν αυτά τα πράγματα κάποια στιγμή και έλεγες, ωραία, πρέπει τώρα να δουλέψω, κάνω και κάτι, βαριέμαι. Και καθάριζες το σπίτι, έρθει, έγνας στον κήπο, έκανες παιδιά. Εμείς δεν τα έχουμε αυτά, εγώ έχω έναν υπολογιστή που μπορεί να μου παρέχει διαρκή διασκέδαση. αλλά δεν κάνει τις τύψεις ότι δεν κάνω τίποτα. Αλλά ακόμη και όταν έχω μπορώ να γράψω πράγματα σε αυτόν τον υπολογιστή. Μπορώ να βάλω μια τσόντα. Μπορώ να βάλω δύο τσόντα.

μπορώ να βάλω καμία τσοντα μπορώ να αγοράσω πράγματα και να

Τεχνολογία, Παραπληροφόρηση και Αντίο

να μην χρειάζεται να βγω στην αγορά να κάνω κάτι. Κατάλαβες. Άρα δεν είμαστε εμείς το πρόβλημα. Η τεχνολότζια είναι. Δεν μας εκπαίδευσε κανείς να χρησιμοποιούμε αυτή τη μορφή της τεχνολογία η οποία καλπάζει. άρα δεν φταίμε εμείς δεν αυτοί που τα φτιάχνουνε κοινώς κάθε φορά που θα εμφανίζεται ένας χαρακτήρας τύπου μπέζος τύπου τζομ

Τύπου... Καλά δεν θα πω Musk γιατί δεν είναι καν στην ίδια σου νομοταξία. Ή είναι. Ξέρεις τι. Κάθε φορά που θα εμφανίζονται τέτοιοι άνθρωποι θα πρέπει επιτόπου να μην τους ακούμε. Θα πω γιατί αυτό είναι το πρέπον αλλά μπορείτε να καταλάβετε τι λέω. Wink wink. βάλουν φυλακή. Είναι τέλειο που εισάγουμε από πάντα ως ανθρωπότητα τεχνολογία την οποία δεν είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε. Η διαφορά είναι πως η τεχνολογία τότε ήταν φωτιά που ξέραμε ότι καίει.

Είναι λίγο self-explαινατόριο κίνδυνος της φωτιάς. Βάζεις μια φορά το χέρι σου πάνω, λες μαλάκια. Εντάξει, δεν θα το ξανακάνω. Θα πρέπει ίσως να ελέγχω καλύτερα αυτό το νέο εργαλείο. Τα σπυριά, ξέρω εγώ, τα μέταλλα, όλα αυτά. Ε, λες, εντάξει, καταλαβαίνω, δεν μπορώ να φάω ατσάλι, cool. Όχι ατσάλι, ατσάλι ήταν πολύ πρόσφατο για να καλύψω. Τέλος πάντων δεν μπορώ να φάω...

Σίδηρο, οκ, δεν μπορώ. Έχει γεύση αίμα. Τώρα βέβαια, οι νέες μας ανακαλύψεις είναι, εχ, ξέρω εγώ, κάποιας μορφής LLM, ξέρω εγώ, κάποιο AI. Έλα μωρέ, τώρα, εντάξει, τι μπορεί να πάει λάθος μετά με ένα Facebook, ας πούμε, ναι, τι μπορεί να κάνει, να καταλύσει την κοινωνία. όσους ξέρουμε όχι να μην εμπιστεύεσαι πράγματα που θα βλέπεις πλέον στο ίντερνετ

Μετάδοση, τεράστια μετάδοση παραπληροφόρησης σε ένα επίπεδο που δεν έχουμε ξαναδεί, βέβαια. Τα παιδάκια να έχουν στα χέρια τους κινητά πριν μάθουν να μιλάνε, βέβαια. Δεν θέλω καν να μάθω τι συμβαίνει στον εγκέφαλό σου στο ζήτημα του παμείνησης.

Εμείς είμαστε fact που δεν μεγαλώσαμε με αυτά τα πράγματα και τα πιάσαμε πιο μεγάλης ηλικία. Εφηβεία και ενήλικες. Ρε ένα παιδάκι που γεννιέται με ένα τάμπλετ στο χέρι. Ειλικρινά δεν ξέρω τι συμβαίνει στον... Δεν γίνεται να μην έχει mental health issues αυτό το παιδί. Έχουμε δέπει, δεν έχεις δέπει ρε μαλάκα, το παιδί σου έμαθε να έχει ερέθισμα κάθε τρεις και λίγο. Εδώ εμείς γινόμαστε έτσι ξαναλέω που πτώχουμε αυτό το πράγμα λίγο σε περισσότερο έλεγχο παπάρι.

Πλέον όχι, αλλά μ' αρέσει που η τεχνολογική ανάπτυξη ποτέ μα ποτέ δεν συνοδεύεται πλέον με κάποιας μορφής εκπαίδευση επί του ζητήματος. Ηθική εκπαίδευση έτσι. Όχι μόνο πως να διαχειριστείς αυτό το εργαλείο Αυτό το εργαλείο με πως γαμάει τα πάντα Αλλά δεν έχει λεφτά εκεί Γιατί κάνω μανιφέστο. Βασικά αυτό το podcast μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαφέστατα σαν μανιφέστο αν κάνω καμιά τρελα.

Θα είμαι πουθενά καμιά μέρα σε κάνα παιδικό πάρτι με πολλοί κόσμο. Τώρα θα μου πεις γιατί βασίλες σε παιδικό πάρτι. Σταμάτα, σταμάτα να με κρίνεις. Θα είμαι εκεί πέρυσι σε κάνα παιδικό πάρτι και θα σκάσει ένα μπαλόνι και εγώ κινώρθα τρομάξω και θα πέσω από κάνα μπαλκόνι και θα πούνε... προσπάθησε να σκοτώσει ανθρώπους και αυτοκτόνησε νεαρός σύμφωνα μετά νεαρός όχι νεαρός Με σύλλικας άνθρωπος ο οποίος τέλειξε στο νοσοκομείο.

Και σύμφωνα με τις πληροφορίες που είχαμε από ένα podcast που διατηρούσε online, το οποίο θα το δώσω με λάθος όνομα σίγουρα, ο μεσήλικας αυτός είχε ως στόχο να κάψει τον κόσμο και δεν συμπαθούσε τους ανθρώπους. Είχε μια γάτα την οποία διατηρούσε κλεισμένη στο σπίτι του και ήθελε να τη σκοτώσει. Το τελευταίο είναι αλήθεια. Ο λεγόμενος ημεδαπός κύριος ασχολούταν αποτυχημένα και με το stand up comedy λέγοντας αστεία για την οικογένεια και τη μητέρα

Η μητέρα του δήλωσε, εσύ είτε τριμμένη, αλλά είπε έχω άλλα τρία παιδιά. Και κάπου εδώ θα τελειώσει το επεισόδιο, έτσι, έτσι. Μ' άρεσε να τελειώσει με το eulogy. Ωραίο. Αντίο. I better act

This transcript was generated by Metacast using AI and may contain inaccuracies. Learn more about transcripts.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android