Støre-tid, strømløsning og juletrepynt-debatt
Dec 16, 2021•48 min
Episode description
OBS! Hvis du får en gammel episode når du spiller av her, fjern nedlastingen og prøv på nytt! Det handler ikke om Drevland, men om Jonas Gahr Støre som har fått testet pressekonferanse-formen den siste uken. Men Trine er lei, lei, lei. I likhet med mange andre. Det gjør jobben vanskeligere.
Regjeringen har også presentert en strømløsning som nå skal loses gjennom Stortinget, og så nærmer det seg jul - heldigvis. Men når skal treet pyntes? Få lenker og tips i nyhetsbrevet på www.aftenpodden.no
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
