Udrulning af 5G med Toke Binzer - podcast episode cover

Udrulning af 5G med Toke Binzer

Sep 07, 202014 minSeason 2020Ep. 206
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

I dag den 7.september åbnes der for det nye 5G mobilnetværk i store dele af landet. Åbningen omfatter adgang til den fulde 5G oplevelse i centrum af København, Odense, Aarhus samt Helsingør. Op til 80 pct. af danskerne vil kunne få adgang til 5G inden udgangen af september. Men hvordan vil vi opleve en ændring, når vi som samfund og netsurfere går fra 4G til 5G? Skal man anskaffe sig ny telefon osv. for at kunne bruge det? Daniel Cesar taler med Toke Binzer, som er underdirektør i TDC NET, og er ansvarlig for udrulningen af 5G.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android