Bipolar musik, Halloween og coronatræning
Oct 30, 2020•55 min
Episode description
Erlend Høyersten er gæst hos Annamette Fuhrmann og de får blandt andet besøg af en musiker, der har udgivet et album om at være bipolar. Derefter skal de tale om at fejre Halloween i coronaens tegn, hvis man da overhovedet kan det, og om folk, som i ren og skær afmagt og frustration er begyndt at coronatræne (igen). Medvirkende: Stine Vega, Solvej Sletved Laursen og Jacob Søndergaard.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
