Skuffende tap for Viking | Direkte etter kamp
May 29, 2025•30 min
Episode description
Bodø/Glimt gikk på årets første hjemmetap i Eliteserien. Glimt ledet 2–1 da Jostein Gundersen fikk rødt kort. Da ble det for tøft mot serielederen som til slutt vant 4-2 på Aspmyra.
Jostein Gundersen, Haitam Aleesami, Patrick Berg og Jo Nymo Matland er gjester i studio etter tapet.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
