[NL] #004 - Dirk Van Duppen - Zijn we inherent goed, of slecht? - podcast episode cover

[NL] #004 - Dirk Van Duppen - Zijn we inherent goed, of slecht?

Jan 21, 20201 hr 13 minSeason 1Ep. 4
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

[Episode in Dutch]

Ik bekijk met Dirk Van Duppen vanuit verschillende perspectieven de vraag “zijn we inherent goed, of slecht?”.

Dit gesprek is gestructureerd op basis van zijn boek “De Supersamenwerker”, en een echte aanrader mocht u deze thematiek interessant vinden.

Dirk is arts en vecht al heel zijn leven voor betaalbare geneesmiddelen. Hij schreef ondermeer het boek “De Cholesterol-oorlog, waarom geneesmiddelen zo duur zijn”.

In elke aflevering van de podcast stel ik de vraag “wie of wat zijn we?” aan een expert met een verschillend perspectief. Meer info op www.20angles.com.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android